2007-05-13

1:46

Jag skriver alltså lever jag.
Men det känns som jag är hundra år idag, kroppen smärtar, knäna ömmar och låren känns mörbultade, en rond med Göteborgsvarvet och jag är golvad.
Men det var väldigt roligt, även om jag bitvis tappade tron på att komma i mål, och jag kommer definitivt att göra om det nästa år, vilket måste tyda på existensen av någon slags självplågogen.
Och all heder åt nätverket ”Nato- inte välkomna i Göteborg”, de gjorde ett bra jobb och syntes överallt i stan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Heiti,

"Men det känns som jag är hundra år idag, kroppen smärtar, knäna ömmar och låren känns mörbultade, en rond med Göteborgsvarvet och jag är golvad."

Borde du då inte lyssna på kroppens signaler och inse att du bör göra något nyttigare nästa år?

Anonym sa...

He he... Man får väl inte se dina intressanta artiklar här på en stund nu, du blir väl att sova i ett par dagar nu:-)