2007-01-09

Göteborgsvarvet

Nu är det bestämt! Jag och min vän Marcus, har bestämt oss för att springa Göteborgsvarvet.
Det kommer att bli tufft, men jag ser samtidigt framemot utmaningen.
För er läsare, som tror att jag gör detta på grund av några hälsofrämjande orsaker eller som kompensation för brustna nyårslöften, kan inte ha mer fel.
Det är snarare det berömda, efterlopps folkölet, som hägrar, självaste sinnebilden för billig fylla.
Nåja, billigt och billigt, räknar man med anmälningskostnaden, tågbiljetterna samt investeringen i ett par nya löparskor, så kanske det inte är så billigt trots allt.

4 kommentarer:

Johan Hellström sa...

känns bra att du kommer komma utvilad och pigg till partikongressen dagen efter :)

Heiti Ernits sa...

Gaah...du skrämde mig nästan där...Kongressen är väl helgen efter? =)

Johan Hellström sa...

jepp. googlade så fort jag läste att du skulle springa.

och sen började jag fundera på ifall det gick att göra media på det.

Anonym sa...

Jag springer gärna utklädd till en maskros =)
//He